מתי תצטרכו עורך דין פלילי?

יש רגעים בחיים שבהם אנחנו מתמודדים עם קשיים מורכבים מאוד, כמו למשל התמודדות עם מעצר פלילי וחשדות בתחום הפלילי. ככל שמדובר על אירוע מורכב יותר, ככה אתם נדרשים לחשוב בצורה מעמיקה על האינטרסים שלכם ולהבטיח שיש מי שדואג לכם לאורך הדרך. החוק הישראלי מאפשר לכם לקבל ייעוץ מקצועי בכל שלב על ידי עורך דין פלילי שנמצא איתכם. כך שאתם רוצים לנצל את הזכויות שלכם ולהבטיח תהליך חקירה שמשפר את המצב המשפטי שלכם. במדריך הקרוב לעזור לכם להבין מה הוא תפקידו של עורך דין, במיוחד בתחום הפלילי, ומדוע אתם רוצים לפנות אליו במהירות האפשרית.

שלושה דברים שחשוב לדעת על עורך דין פלילי:

  1. עורך דין פלילי הוא איש מקצוע בעל התמחות מאוד ספציפית, אשר צבר שנים רבות של ניסיון בתחום זה על בסיס עבודה קשה. כך שמדובר על אדם אשר מכיר לעומק את עולם המשפט הפלילי ויכול לסייע במגוון רחב מאוד של תיקים. 
  2. הפנייה לעזרתו של עורך הדין הפלילי יכולה להתבצע בכל שלב של תהליך החקירה. יחד עם זאת, מומלץ מאוד לפנות אל עורך הדין כבר כאשר אתם מקבלים את הזימון הראשון למשטרה או נעצרים על ידי המשטרה. 
  3. אם אתם מגיעים אל תא המעצר, דעו לכם שאתם יכולים לקבל שיחה על מנת לפנות לעורך דין שלכם, עוד לפני ששוחחתם עם השוטרים. חשוב מאוד שלא לדבר עם השוטרים לבדכם, שכן כך אתם עלולים להפליל את עצמכם או את האנשים הקרובים ביותר אליכם גם בלי כוונה ממשית.

אחראיות ומקצועיות – יאפשרו לכם לחזור הביתה בשלום

האחריות של עורך דין פלילי היא קודם כל ולפני הכל לטובת הלקוח שלו. זאת אומרת שלא משנה מה קורה במהלך החקירה, ומי הם הלקוחות הנוספים של עורך הדין, אתם תמיד נמצאים במרכז תשומת הלב. ואם חלילה עורך דין לא מתנהג בצורה הזו, אתם צריכים להחליף את המייצג המשפטי שלכם בהקדם האפשרי. אז אל תהססו לפנות אך ורק לאנשי המקצוע שכבר הוכיחו את עצמם בתחום, ויכולים לסייע לכם לבנות את תיק החקירה הטוב והאיכותי ביותר.

דילוג לתוכן